Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7025
Title: Психологічні результати застосування методології ТРВЗ в інтегрованому курсі природознавства
Authors: Глазунова, М. А.
Меєрович, М. Й.
Шрагіна, Лариса Ісаківна
Шрагина, Лариса Исааковна
Shragina, Larisa I.
Citation: Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології
Issue Date: 2002
Publisher: Б. в.
Keywords: теорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ)
природознавство
інтегрований курс
Series/Report no.: ;Том ІІ, С. 62 – 66.
Abstract: Якщо метою системи освіти є розвиток особистості, то виникає питання: "Якими повинні бути зміст і методологія освіти, щоб дитина плідно розвивалася?». У пошуках технологій, що дозволяють вирішити цю проблему, педагоги все частіше звертаються до теорії вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ).
Description: Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології. - Том ІІ.: Київ, 2002.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7025
Appears in Collections:Статті та доповіді ФМФІТ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GlazunovaMeerSrag.pdf57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.