Психологічні результати застосування методології ТРВЗ в інтегрованому курсі природознавства

Ескіз
Дата
2002
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Б. в.
Анотація
Якщо метою системи освіти є розвиток особистості, то виникає питання: "Якими повинні бути зміст і методологія освіти, щоб дитина плідно розвивалася?». У пошуках технологій, що дозволяють вирішити цю проблему, педагоги все частіше звертаються до теорії вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ).
Опис
Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології. - Том ІІ.: Київ, 2002.
Ключові слова
теорія вирішення винахідницьких задач (ТРВЗ), природознавство, інтегрований курс
Бібліографічний опис
Теоретико–методологічні проблеми генетичної психології
DOI
ORCID:
УДК