Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7024
Назва: Интегрированное обучение на основе ТРИЗ: результаты двухлетнего эксперимента
Автори: Глазунова, М. А.
Меерович, Марк Иосифович
Шрагина, Лариса Исааковна
Шрагіна, Лариса Ісаківна
Shragina, Larisa I.
Бібліографічний опис: Новые ценности образования
Дата публікації: 2003
Видавництво: Б. и.
Ключові слова: ТРИЗ
эксперимент
ТРИЗ-педагогика
образование
Серія/номер: ;№1 (12), С.102-108.
Короткий огляд (реферат): Если целью системы образования признано развитие уникальной личности, то возникает вопрос: "Каким должно быть содержание и методология образования, чтобы ребенок плодотворно развивался?»
Опис: Новые ценности образования.- №1 (12).- Москва, 2003.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7024
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ФПСР

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
GlazMeerShrag2003.pdf71.66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.