Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7024
Назва: | Интегрированное обучение на основе ТРИЗ: результаты двухлетнего эксперимента |
Автори: | Глазунова, М. А. Меерович, Марк Иосифович Шрагина, Лариса Исааковна Шрагіна, Лариса Ісаківна Shragina, Larisa I. |
Бібліографічний опис: | Новые ценности образования |
Дата публікації: | 2003 |
Видавництво: | Б. и. |
Ключові слова: | ТРИЗ эксперимент ТРИЗ-педагогика образование |
Серія/номер: | ;№1 (12), С.102-108. |
Короткий огляд (реферат): | Если целью системы образования признано развитие уникальной личности, то возникает вопрос: "Каким должно быть содержание и методология образования, чтобы ребенок плодотворно развивался?» |
Опис: | Новые ценности образования.- №1 (12).- Москва, 2003. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/7024 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та доповіді ФПСР |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
GlazMeerShrag2003.pdf | 71.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.