«Псевдоусмішка мони лізи»: сучасна образотворчість – між артефактом і мистецьким витвором

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті пропонується герменевтичне тлумачення метафори «псевдоусмішка Мони Лізи», яку вводить Д. Каспіт у власній книзі «Кінець мистецтва», як образу парадоксального стану сучасної образотворчості: її природи, призначення, способів репрезентації та підходів до вивчення.
В статье предлагается герменевтическое истолкование метафоры «псевдоулыбка Моны Лизы», вводимой Д. Каспитом в его книге «Конец искусства», как образа парадоксального состояния современного искусства: его природы, назначения, способов репрезентации и подходов к изучению.
The hermeneutic interpretation of the metaphor «pseudo-Mona Lisa smile» introduced by D. Kuspit in his book «The End of Art», as the image of the paradoxical condition of modern art – its nature, purpose, means of representation and approaches to study, is suggested in the article.
Опис
ДОКСА : збірник наукових праць з філософії та філології / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Одеська гуманітарна традиція . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2012. – Вип. 1 (17): Сміх та смішне: множина виміру.
Ключові слова
образотворчість, модерн, постмодерн, естетична сутність, візуальні і культурні дослідження, «кінець мистецтва», изобразительное искусство, эстетическая сущность, визуальные и культурные исследования, «конец искусства», fine arts, modern, postmodern, aesthetic essence, Visual and Cultural studies, «the end of art»
Бібліографічний опис
ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї
DOI
ORCID:
УДК