Актуальні технології створення сугестивності в медійних дискурсах

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Статтю присвячено аналізу сучасних засобів і технологій створення сугестивності в рекламному та політичному дискурсах як активних складниках сьогоденного медіапростору.
The article is devoted to analysis of modem means and technologies of creating the suggestive effect in the advertisement and political discourses as the active components of nowadays media space.
Опис
Ключові слова
сугестія, медіапростір, рекламний дискурс, політичний дискурс, нейролінгвістичне програмування, suggestion, media space, advertisement discourse, political discourse, neurolinguistic programming
Бібліографічний опис
Міжкультурна комунікація: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / відп. ред.: М. Л. Дружинець ; Південноукраїнський нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського [та ін.] . – Одеса; Тирасполь : Поліграфіст, 2012.
DOI
ORCID:
УДК