Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6773
Назва: Туристические практики в контексте информационно-культурного потребления современноео общества
Інші назви: Туристичні практики в контексті інформаційно- культурного споживання сучасного суспільства
Tourist practices in the context of the information and cultural consumption of the modern society
Автори: Шпакова, Валентина Геннадьевна
Шпакова, Валентина Генадіївна
Shpakova, Valentyna G.
Бібліографічний опис: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Дата публікації: 2013
Видавництво: Астропринт
Ключові слова: туристические практики
интернет-потребление
туристические услуги
турист-пользователь
социокультурные аспекты
туристичні практики
інтернет-споживання
туристичні послуги
турист-користувач
соціокультурні аспекти
tourism practices
Internet consumption
travel services
tourist-user
socio-cultural aspects
Серія/номер: Соціологія і політичні науки;Т. 18, Вип. 3 (19), С. 138-143.
Короткий огляд (реферат): Статья призвана показать, что туристические практики становятся компонентом повседневности и что туристическая деятельность постепенно вы¬ходит за пределы прямого потребления услуг коммерческих предприятий. Это происходит под влиянием развивающегося интернет-дискурса туризма, формирующего основы «новой культуры» времяпровождения в путешествии, подразумевающей: информированность, «персонализированный запрос», экономию времени и средств, специализацию (например, релаксацию, спорт, познание, эстетическое наслаждение, собственно динамику передвижения).
Стаття має на меті показати, що туристичні практики українських туристів стають компонентом повсякденності і що туристична діяльність поступово виходить за межі прямого споживання послуг комерційних підприємств. Це відбувається під впливом зростаючого інтернет-дискурсу туризму, формує основи «нової культури» проведення часу в подорожі.
The article is aimed to show that tourism practices of Ukrainian tourists and are a component of everyday life and tourism activities are gradually goes beyond the direct consumption of services provided by commercial enterprises. This occurs under the influence of growing Internet discourse tourism, forming the basis of the «new culture» pastime in the journey.
Опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса: Астропринт, 2013.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6773
Розташовується у зібраннях:Міжнародні та політичні дослідження

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
138-143ф.pdf197.64 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.