Освітні технології в системі вищої освіти України: соціологічний аналіз

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
В статті представлений соціологічний аналіз двох освітніх технологій, які набули статусу соціально значимих в Україні (Зовнішнього незалежного оцінювання та залучення України до Болонського процесу), показаний їх вплив на модернізацію української системи вищої освіти. Показана необхідність впровадження в країні технології працевлаштування випускників вищих навчальних закладів.
В статье представлен социологический анализ двух образовательных технологий, которые получили статус социально значимых в Украине (Внешнего независимого оценивания и присоединения Украины к Болонскому процессу), показано их влияние на модернизацию украинской системы высшего образования. Показана необходимость внедрения в стране технологии трудоустройства выпускников высших учебных заведений
There are presented in the article a sociological analysis of two educational techno¬logies that have significant social status in Ukraine (External Independent Evaluation and Ukraine’s accession to the Bologna process), showing their impact on the modern¬ization of the Ukrainian higher education system. There are shown the necessity of introducing the technology of Universities’ Graduates Employment.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса: Астропринт, 2013.
Ключові слова
соціальна технологія, модернізація вищої освіти, Болонський процес, технологія працевлаштування випускників, социальная технология, модернизация высшего образования, Болонский процесс, внешнее независимое оценивание, технология трудоустрой¬ства выпускников, social technology, the modernization of higher education, the Bologna process, External Independent Evaluation, technology of Universities’ Graduates Employment
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
DOI
ORCID:
УДК