Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6609
Title: Развитие собственной торговой марки как инструмента повышения конкурентоспособности предприятия
Authors: Иванищева, Алена Владимировна
Политкина, Е. С.
Ivanishcheva, Olena V.
Іваніщева, Олена Володимирівна
Citation: Матеріали п'ятої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 26-27 березня 2010 р.
Issue Date: 2010
Publisher: Букаєв В.В.
Keywords: сетевая торговая марка (СТМ)
финансовые показатели фирмы
конкурентоспособность предприятия
Series/Report no.: ;С. 90-91.
Abstract: В наше время каждый менеджер задумывается о том, как увеличить конкурентоспособность своего предприятия. Ведь конкуренция, как известно, двигатель прогресса. А для того чтобы предприятие могло развиваться и быть конкурентоспособным необходимо применять новые методы привлечения потребителей.
Description: Матеріали п'ятої міжнар. наук.-практ. конф. для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 26-27 березня 2010 р. / уклад.: С. Г. Васильєв ; редкол.: Н. П. Сахацкий [та ін.] ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, ЕПФ . – Одеса : Букаєв В.В., 2010.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6609
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
90-91.pdf108.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.