Ціноутворення залежно від стадій життєвого циклу товарної марки

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2011
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Як відомо, концепція життєвого циклу товару (ЖЦТ) застосовується для об'єктів різного рівня узагальнення: товару як категорії чи ідеї, що формує суть певного ринку (автомобіль, холодильник, зубна паста як такі); певної - модифікації товару (спортивні автомобілі, холодильники без потреби розморожування, вибілюючі зубні пасти); конкретної марки товару (автомобіль «Таврія», холодильник «Норд», зубна паста «Прополіс»).
Опис
Матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 31 березня - 1 квітня 2011 р. / уклад.: С. Г. Васильєв ; ОНУ ім. І.І. Мечникова . – Одеса : Букаєв В.В., 2011.
Ключові слова
товар, ціноутворення, товарна марка
Бібліографічний опис
Матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 31 березня - 1 квітня 2011 р.
DOI
ORCID:
УДК