Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6534
Title: Ціноутворення залежно від стадій життєвого циклу товарної марки
Authors: Мазур, Олена Євгеніївна
Mazur, Olena Ye.
Мазур, Елена Евгеньевна
Citation: Матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 31 березня - 1 квітня 2011 р.
Issue Date: 2011
Keywords: товар
ціноутворення
товарна марка
Abstract: Як відомо, концепція життєвого циклу товару (ЖЦТ) застосовується для об'єктів різного рівня узагальнення: товару як категорії чи ідеї, що формує суть певного ринку (автомобіль, холодильник, зубна паста як такі); певної - модифікації товару (спортивні автомобілі, холодильники без потреби розморожування, вибілюючі зубні пасти); конкретної марки товару (автомобіль «Таврія», холодильник «Норд», зубна паста «Прополіс»).
Description: Матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи", 31 березня - 1 квітня 2011 р. / уклад.: С. Г. Васильєв ; ОНУ ім. І.І. Мечникова . – Одеса : Букаєв В.В., 2011.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6534
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
131-132.pdf49.59 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.