Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6526
Title: Дискурс коммуникативных практик социальных медиа (на примере анализа сообщений в Twitter)
Other Titles: Дискурс комунікативних практик соціальних медіа (на прикладі аналізу повідомлень в Twitter)
Dicourse of communicative practices of social media (on the example of «tweets» in Twitter)
Authors: Лычковская, Оксана Рейнгольдовна
Личковська, Оксана Рейнгольдівна
Lychkovska, Oksana R.
Citation: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: коммуникативные практики
социальные медиа
дискурс
Twitter
теории индивидуализации
социальный нарциссизм
комунікативні практики
соціальні медіа
дискурс
Twitter
теорії
індивідуалізація
соціальний нарцисизм
communicative practices
social media
discourse
Twitter
theory of individualization
social narcissism
Series/Report no.: Соціологія і політичні науки; Т. 18, Вип. 2(18), Ч. 1, С. 340-352.
Abstract: Представленная статья посвящена концептуализации внешних социальных факторов, вызвавших возникновение и широкое развитие блогосферы и микроблогов как важнейших элементов социальных медиа, а также выявлению внутренней мотивации блогеров посредством исследования содержания сообщений, представленных в русскоязычном сегменте микроблогов — Twitter. В качестве внешних социальных факторов, повлиявших на формирование интереса к блогосфере, автором были рассмотрены элементы технологического влияния и факторы социальной индивидуализации. В качестве внутренних побудительных мотивов были проанализированы нарциссические потребности в постоянной демонстрации себя, постоянном поиске любви к себе, а также возможность «постоянно быть на связи», предоставляемая блогами и социальными сетями и удовлетворяющая нарциссической потребности избегать тесных эмоциональных контактов и заменять их «слабыми социальными связями»
Представлена стаття присвячена концептуалізації зовнішніх соціальних факторів, що спричинили виникнення й широкий розвиток блогосфери й мікроблогів як найважливіших елементів соціальних медіа, а також виявленню внутрішньої мотивації блогерів за допомогою дослідження змісту повідомлень, представлених у російськомовному сегменті мікроблогів — у Twitter. Як зовнішні соціальні фактори, що вплинули на формування інтересу до блогосфери, автором були розглянуті елементи технологічного впливу й фактори соціальної індивідуалізації. Як внутрішні спонукальні мотиви були проаналізовані нарцисичні потреби в постійній демонстрації себе, постійному пошуку любові до себе, а також задовільнення нарцисичної потреби уникати тісних емоційних контактів і заміняти їх «слабкими соціальними зв’язками» за допомогою можливостей «постійно бути на зв’язку», що надаються людині блогами й соціальними мережами.
The paper deals with the conceptualization of external social factors which produce the emergence and the extension of blogsphere and micribloggs as the important elements of soial media and also with exposure of internal motives of bloggers by means of investigation of Russian speaking tweets’ content. The author examines a specific character of technological impact and social individualization as external factors influenced the interest of users towards blogsphere. The author also approves the main opportunities of blogging to satisfy narcissistic needs of a modern personality: keeping a blog can satisfy a need for continuous demonstration of self and continuous search of love from others; constantly «keeping in touch» by means of blogging provides to narcissistic person to avoid close emotional contacts and to make «weak social ties».
Description: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса: Астропринт, 2013.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6526
Other Identifiers: УДК 316.77
Appears in Collections:Міжнародні та політичні дослідження

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
340-352а.pdf792.21 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.