Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6230
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛычковская, Оксана Рейнгольдовна-
dc.contributor.authorЛичковська, Оксана Рейнгольдівна-
dc.contributor.authorLychkovska, Oksana R.-
dc.date.accessioned2015-04-07T12:47:39Z-
dc.date.available2015-04-07T12:47:39Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifierУДК 316.77-
dc.identifier.citationВісник Одеського національного університету = Odesa National University Heralduk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6230-
dc.descriptionВiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса: Астропринт, 2013.uk
dc.description.abstractВ статье анализируются новые типы медиа-практик интерактивности и участия, порожденные появлением новых цифровых технологий. В рамках социальных медиа, представляющих один из типов таких практик, более подробно концептуализированы блоги. Выявлено, что блоги, как и социальные сети, иллюстрируют ключевые элементы человеческого желания: выразить свою идентичность, создать сообщество единомышленников и/или присоединиться к такому сообществу, желание структурировать свое прошлое и поделиться своим опытом. Автор также проанализировал структурные и содержательные элементы русскоязычных сегментов блогосферы в Украине, а также соотнес между собой основные цели блоггеров и мотивы читателей блогов. Анализ феномена социальных медиа и их важнейшего элемента — блогов — показал, что традиционные медиа отражали сферу публичного, в то время как социальные медиа, такие как блоги, микроблоги и социальные сети, скорее структурируют публичную сферу, создавая вокруг онлайн-контента определенные виртуальные сообщества, которые можно назвать одной из форм самоорганизации гражданского общества.uk
dc.description.abstractУ статті аналізуються нові типи медіа-практик інтерактивності й участі, породжені появою нових цифрових технологій. У рамках соціальних медіа, що становлять один із типів таких практик, більш докладно концептуалізовано блоги. Виявлено, що блоги, як і соціальні мережі, ілюструють ключові елементи людського бажання: бажання виразити свою ідентичність, бажання створити спільноту однодумців і/або приєднатися до такої спільноти, бажання структурувати своє минуле й бажання поділитися своїм досвідом. Автор також проаналізував структурні й змістовні елементи російськомовних сегментів блогосфери в Україні, а також співвідніс між собою основні цілі блогерів і мотиви читачів блогів. Аналіз феномена соціальних медіа і їхнього найважливішого елемента — блогів — показав, що традиційні медіа відображали сферу публічного, у той час як соціальні медіа (блоги, мікроблоги й соціальні мережі) скоріше структурують публічну сферу, створюючи навколо онлайн-контента певні віртуальні спільноти, які можна назвати однією з форм самоорганізації громадянського суспільства.uk
dc.description.abstractThe paper deals with new types of participatory media practices of interactivity generated by emergence of new digital technologies. Blogs as one type of such practices within the social media are conceptualized in detail. It is revealed that blogs, (and social networking sites in general) illustrate the fusion of key elements of human desire: to express one’s identity, to create community, to structure one’s past and to present experiences. The author also has analyzed structural and substantial elements of Russian- speaking segments of a blog sphere in Ukraine, and also has compared main objectives of bloggers and motives of blogs’ readers. The analysis of a phenomenon of social media and their major element — blogs — showed that traditional media reflected the public sphere while social media, such as blogs, microblogs and social networks, rather structure it, and create round the online content some virtual communities which are forms of self-organization of civil society.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseriesСоціологія і політичні науки;Т. 18, Вип. 1(17), С. 30-37.-
dc.subjectмедиа-практики участияuk
dc.subjectцифровые технологииuk
dc.subjectсоциальные медиаuk
dc.subjectблогиuk
dc.subjectвиртуальные сообществаuk
dc.subjectмедіа-практики участіuk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectсоціальні медіаuk
dc.subjectблогиuk
dc.subjectвіртуальні спільнотиuk
dc.subjectparticipatory media practicesuk
dc.subjectdigital technologiesuk
dc.subjectsocial mediauk
dc.subjectblogsuk
dc.subjectvirtual communitiesuk
dc.titleБлоги как медиа-практики участия и элементы социальных медиа в современной Украинеuk
dc.title.alternativeБлоги як медіа-практики участі та елементи соціальних медіа в сучасній Україніuk
dc.title.alternativeBlogging as participatory media practices and elements of social media in contemporary Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Міжнародні та політичні дослідження

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30-37.pdf100.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.