Композиционно-содержательная организация текстов литературно-критических портретов О. Мандельштама «Заметки о Шенье» и «Борис Пастернак»

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье исследуются особенности композиционно-содержательной организации литературно-критических портретов О. Мандельштама «Заметки о Шенье» и «Борис Пастернак» в аспекте жанрообразующих характеристик. Жанровая идентификация изучаемых статей позволяет проследить этапы становления авторской жанровой модели литературно-критического портрета в творчестве О. Мандельштама.
У статті досліджуються особливості композиційно-змістової організації літературно-критичних портретів О. Мандельштама «Замітки про Шеньє» та «Борис Пастернак» в аспекті жанроутворюю- чих характеристик. Жанрова ідентифікація досліджуваних статей дозволяє простежити етапи становлення авторської жанрової моделі літературно-критичного портрету в творчості О. Мандельштама.
The article deals with the features of the composite and substantial organization of the texts of the critical portraits «Notes about Chenier» and «Boris Pasternak» by O. Mandelstam. The genre identification of studied articles allows to trace some stages offormation of author’s genre model of a literary and critical portrait in O. Mandelstam’s creativity.
Опис
Ключові слова
текст, литературно-критический портрет, эссеизация, літературно-критичний портрет, композиційно-змістова організація, есеїзація, text, critical portrait, composite and substantial organization, essayisation
Бібліографічний опис
Проблеми сучасного літературознавства = The problems of contemporary literary studies
DOI
ORCID:
УДК