Маркетинг мистецтва. Виконує мистецька періодика

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті розглядаються трансформації оцінювання мистецтва та аналізуються зміни його статусу в умовах культури споживання.
В статье рассматриваются трансформации оценивания искусства и анализируются изменения его статуса в условиях культури потребления.
The transformations of understanding of art is examined and the changes of status of art in the conditions of consumer society are analyzed in the article.
Опис
Ключові слова
мистецтво, культура споживання, маркетинг мистецтва, искусство, культура потребления, маркетинг искусства, art, consumer society, marketing of art
Бібліографічний опис
Проблеми сучасного літературознавства = The problems of contemporary literary studies
DOI
ORCID:
УДК