Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6177
Title: Маркетинг мистецтва. Виконує мистецька періодика
Authors: Іванова, Олена Андріївна
Иванова, Елена Андреевна
Ivanova, Olena A.
Citation: Проблеми сучасного літературознавства = The problems of contemporary literary studies
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: мистецтво
культура споживання
маркетинг мистецтва
искусство
культура потребления
маркетинг искусства
art
consumer society
marketing of art
Series/Report no.: ;Вип. 19.
Abstract: У статті розглядаються трансформації оцінювання мистецтва та аналізуються зміни його статусу в умовах культури споживання.
В статье рассматриваются трансформации оценивания искусства и анализируются изменения его статуса в условиях культури потребления.
The transformations of understanding of art is examined and the changes of status of art in the conditions of consumer society are analyzed in the article.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6177
Appears in Collections:Проблеми сучасного літературознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18-30a.pdf129.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.