Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/605
Title: Самопізнання як форма емоційно-оцінного ставлення до себе на провідних етапах онтогенетичного розвитку
Other Titles: Самопознание как форма эмоциональнооценочного отношения к себе на ведущих этапах онтогенетического развития
Self-knowledge as form emotionally-evaluated relation toward self on the leading stages of ontogenetic developmen
Authors: Крошка, Оксана Іванівна
Крошка, Оксана Ивановна
Kroshka, Oksana I.
Citation: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: емоційно-оцінне ставлення до себе
особистість
самопізнання
самосприймання
самоспостереження
эмоционально-оценочное отношение к себе
личность
самопознание
самовосприятие
самонаблюдение
emotionally-evaluated relation toward self
personality
self-knowledge
self-perception
introspection
Series/Report no.: Психологія;Т. 15, вип. 4
Abstract: Проблема вивчення психологічних особливостей емоційно-оцінного ставлення особистості до себе неможлива без визначення специфіки самопізнання. У статті розкриваються основні підходи до вирішення цієї проблеми, проводиться аналіз підходів до визначення самопізнання як форми емоційнооцінного ставлення особистості до себе на провідних етапах онтогенетичного розвитку.
Проблема изучения психологических особенностей эмоционально-оценочного отношения личности к себе невозможна без определения специфики самопознания. В статье раскрываются основные подходы решения этой проблемы, проводится анализ подходов по определению самопознания как форме эмоционально-оценочного отношение личности к себе на ведущих этапах онтогенетического развития.
Problem of study of psychological features of emotionally-evaluated relation of personality toward self impossible without determination of specific of self-knowledge. Basic approaches of decision of this problem open up in the article, the analysis of approaches is conducted to determination of self-knowledge as form emotionally-evaluated relation of personality toward self on the leading stages of ontogenetic development.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/605
Appears in Collections:Психологія та соціальна робота

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
117-124.pdf72.22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.