Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6025
Title: Оказіоналізми в рекламному тексті: словотворчий аспект
Authors: Ципа, Валерія
Citation: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний університет
metadata.dc.contributor.advisor: Яроцька, Галина Сергіївна
Яроцкая, Галина Сергеевна
Yarotskaya, Galina S.
Keywords: оказіоналізм
рекламний текст
Series/Report no.: ;Вип. 5, С. 123-126.
Abstract: Для сучасної лінгвістики креативу характерний стійкий інтерес до сфери словотвору, в якій реалізується і потенціал системи мови, і потенціал самого мовця (обумовлений, в тому числі, його лінгвістичною інтуїцією), завдяки чому сьогодні наука "вторгається" у живі мовленнєві процеси, для яких характерні інновації (оказіонального і потенційного характеру), метафоризація, мовна рефлексія, мовна гра.
Description: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2014.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6025
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
123-126.pdf346.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.