Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6015
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВойцева, Олена Андріївнаuk
dc.contributor.advisorВойцева, Елена Андреевнаru
dc.contributor.advisorVoitseva, Olena A.en
dc.contributor.authorОстапенко, Анастасія-
dc.date.accessioned2015-03-12T07:21:16Z-
dc.date.available2015-03-12T07:21:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationФілологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультетуuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6015-
dc.descriptionФілологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2014.uk
dc.description.abstractУ наш час реклама є невід’ємним елементом людського існування. Вона оточує нас усюди, де б ми не були і що б не робили. Рекламні слогани все частіше переносяться поза рекламний контекст, дозволяючи нам таким чином виражати свої думки у короткий спосіб, тому сьогоднішні крилаті вислови – це не фрагменти поезії або пісень, а власне рекламні тексти, які повторюються у різних ситуаціях.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університетuk
dc.relation.ispartofseries;Вип. 5, С. 85-89.-
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectмовна граuk
dc.subjectпольська рекламаuk
dc.titleМовна гра в комунікативному просторі польської рекламиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85-89.pdf358.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.