Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6015
Назва: Мовна гра в комунікативному просторі польської реклами
Автори: Остапенко, Анастасія
Бібліографічний опис: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний університет
Науковий керівник: Войцева, Олена Андріївна
Войцева, Елена Андреевна
Voitseva, Olena A.
Ключові слова: реклама
мовна гра
польська реклама
Серія/номер: ;Вип. 5, С. 85-89.
Короткий огляд (реферат): У наш час реклама є невід’ємним елементом людського існування. Вона оточує нас усюди, де б ми не були і що б не робили. Рекламні слогани все частіше переносяться поза рекламний контекст, дозволяючи нам таким чином виражати свої думки у короткий спосіб, тому сьогоднішні крилаті вислови – це не фрагменти поезії або пісень, а власне рекламні тексти, які повторюються у різних ситуаціях.
Опис: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2014.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6015
Розташовується у зібраннях:Філологічні студії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85-89.pdf358.8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.