Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6015
Название: Мовна гра в комунікативному просторі польської реклами
Авторы: Остапенко, Анастасія
Библиографическое описание: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
Дата публикации: 2014
Издательство: Одеський національний університет
Научный руководитель: Войцева, Олена Андріївна
Войцева, Елена Андреевна
Voitseva, Olena A.
Ключевые слова: реклама
мовна гра
польська реклама
Серия/номер: ;Вип. 5, С. 85-89.
Краткий осмотр (реферат): У наш час реклама є невід’ємним елементом людського існування. Вона оточує нас усюди, де б ми не були і що б не робили. Рекламні слогани все частіше переносяться поза рекламний контекст, дозволяючи нам таким чином виражати свої думки у короткий спосіб, тому сьогоднішні крилаті вислови – це не фрагменти поезії або пісень, а власне рекламні тексти, які повторюються у різних ситуаціях.
Описание: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2014.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6015
Располагается в коллекциях:Філологічні студії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
85-89.pdf358.8 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.