Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6015
Title: Мовна гра в комунікативному просторі польської реклами
Authors: Остапенко, Анастасія
Citation: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
Issue Date: 2014
Publisher: Одеський національний університет
metadata.dc.contributor.advisor: Войцева, Олена Андріївна
Войцева, Елена Андреевна
Voitseva, Olena A.
Keywords: реклама
мовна гра
польська реклама
Series/Report no.: ;Вип. 5, С. 85-89.
Abstract: У наш час реклама є невід’ємним елементом людського існування. Вона оточує нас усюди, де б ми не були і що б не робили. Рекламні слогани все частіше переносяться поза рекламний контекст, дозволяючи нам таким чином виражати свої думки у короткий спосіб, тому сьогоднішні крилаті вислови – це не фрагменти поезії або пісень, а власне рекламні тексти, які повторюються у різних ситуаціях.
Description: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2014.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/6015
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85-89.pdf358.8 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.