Орфографічні та пунктуаційні помилки в текстах одеської друкованої реклами

Ескіз
Дата
2014
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет
Анотація
В останні десятиріччя у лінгвістиці спостерігається пожвавлення інтересу до проблем мовної культури засобів масової інформації (ЗМІ), що пов'язано зі зниженням рівня якості рекламної продукції. Незважаючи на те, що дослідженню цієї проблеми присвячена велика кількість мовознавчих праць, багато аспектів залишається поза увагою науковців.
Опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова, 2014.
Ключові слова
помилки, реклама
Бібліографічний опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
DOI
ORCID:
УДК