Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5973
Title: Кольорове забарвлення й музичний супровід як складники формування настрою споживача рекламного тексту
Authors: Порпуліт, Олена Олександрівна
Citation: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць
Issue Date: 2012
Publisher: Астропринт
Keywords: позитивні емоції
негативні емоції
кольорове забарвлення
музичний супровід
позитивные эмоции
негативные эмоции
цветовое решение
музыкальное сопровождение
positive emotions
negative emotions
colour schemes
music arrangement
Series/Report no.: ;Вип. 14, С. 110-121.
Abstract: У розвідці з’ясовано, як «вигадати» за допомогою кольорового забарвлення й музичного супроводу успішні, орієнтовані на формування настрою, рекламні тексти.
В статье выяснено, як «сконструировать» при помощи цветового решения и музыкального сопровождения выигрышные, ориентированные на создание настроения, рекламные тексты.
The research focuses on the creation of successful advertisement, which can influence the mood of a person; agents of such influence were colour schemes and music arrangements.
Description: Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5973
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
110-121a.pdf148.23 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.