Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМацышина, Ирина Витальевна-
dc.contributor.authorМацишина, Ірина Віталіївна-
dc.contributor.authorMatsyshyna, Iryna V.-
dc.date.accessioned2015-03-04T09:41:12Z-
dc.date.available2015-03-04T09:41:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДіалог: Медіа-студії: збірник наукових працьuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5971-
dc.descriptionДіалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.uk
dc.description.abstractУ статті проводиться аналіз мікроконтексту телевізійної реклами на прикладі презентації жіночого образу. Показано, що мова репрезентації конструює «вторинний дискурс» соціальної взаємодії.uk
dc.description.abstractВ статье проводится анализ микроконтекста телевизионной рекламы на примере презентации женского образа. Показано, что язык репрезентации конструирует «вторичный дискурс» социального взаимодействия.uk
dc.description.abstractThe article analyzes mikrokonteksta television commercials as an example of female presentations. It is shown that the language of representation constructs a «secondary discourse» of social interaction.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherАстропринтuk
dc.relation.ispartofseries;Вип. 14, С. 81-90.-
dc.subjectвидимеuk
dc.subjectвізуальністьuk
dc.subjectгендерuk
dc.subjectжінкаuk
dc.subjectобразuk
dc.subjectрепрезентаціяuk
dc.subjectвидимоеuk
dc.subjectвизуальностьuk
dc.subjectженщинаuk
dc.subjectрепрезентацияuk
dc.subjectapparentuk
dc.subjectvisuallyuk
dc.subjectgenderuk
dc.subjectfemaleuk
dc.subjectimageuk
dc.subjectrepresentationuk
dc.titleЖенский образ в телевизионной рекламе (опыт визуального)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
81-90a.pdf214.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.