Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5971
Title: Женский образ в телевизионной рекламе (опыт визуального)
Authors: Мацышина, Ирина Витальевна
Мацишина, Ірина Віталіївна
Matsyshyna, Iryna V.
Citation: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць
Issue Date: 2012
Publisher: Астропринт
Keywords: видиме
візуальність
гендер
жінка
образ
репрезентація
видимое
визуальность
женщина
репрезентация
apparent
visually
gender
female
image
representation
Series/Report no.: ;Вип. 14, С. 81-90.
Abstract: У статті проводиться аналіз мікроконтексту телевізійної реклами на прикладі презентації жіночого образу. Показано, що мова репрезентації конструює «вторинний дискурс» соціальної взаємодії.
В статье проводится анализ микроконтекста телевизионной рекламы на примере презентации женского образа. Показано, что язык репрезентации конструирует «вторичный дискурс» социального взаимодействия.
The article analyzes mikrokonteksta television commercials as an example of female presentations. It is shown that the language of representation constructs a «secondary discourse» of social interaction.
Description: Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5971
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
81-90a.pdf214.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.