Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5969
Title: Правові засади реклами, адресованої дітям
Authors: Дяченко, Ольга Вікторівна
Citation: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць
Issue Date: 2012
Publisher: Астропринт
Keywords: реклама
інформація
закон
информация
advertisement
information
law
Series/Report no.: ;Вип. 14, С. 62-68.
Abstract: У статті йдеться про правові засади сучасної телевізійної реклами, яка скерована на дитячу аудиторію.
В статье идет речь о правовых основах современной телевизионной рекламы, направленной на детскую аудиторию.
The aticle says about legal ground of modern télévision advertising directed to children’s audience.
Description: Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5969
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62-68a.pdf102.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.