Правові засади реклами, адресованої дітям
Вантажиться...
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
У статті йдеться про правові засади сучасної телевізійної реклами, яка скерована на дитячу аудиторію.
В статье идет речь о правовых основах современной телевизионной рекламы, направленной на детскую аудиторию.
The aticle says about legal ground of modern télévision advertising directed to children’s audience.
В статье идет речь о правовых основах современной телевизионной рекламы, направленной на детскую аудиторию.
The aticle says about legal ground of modern télévision advertising directed to children’s audience.
Опис
Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.
Ключові слова
реклама, інформація, закон, информация, advertisement, information, law
Бібліографічний опис
Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць