Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5966
Title: Паралельні світи реклами
Authors: Александров, Олександр Васильович
Aleksandrov, Oleksandr V.
Citation: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць
Issue Date: 2012
Publisher: Астропринт
Keywords: тип творчого мислення
реклама
артикуляція та синтез
тип творческого мышления
артикуляция и синтез
type of creative thinking
advertisement
articulation and synthesis
Series/Report no.: ;Вип. 14, С. 26-35.
Abstract: У статті зіставляються міфологічний, художній та рекламний типи творчого мислення. Визначається специфіка рекламного контенту. Вона вбачається у високій цілісності, яка дає змогу досягти підсвідомості реципієнта.
В статье сопоставляются мифологический, художественный и рекламный типы творческого мышления. Определяется специфика рекламного контента. Она усматривается в высокой целостности, позволяющей достичь подсознания реципиента.
The mythological, artistic and advertising types of creative thinking are compared in the article. Characteristics of advertising content are also defined. The characteristics are seen in profound wholeness which allows reaching the subconsciousness of the recipient.
Description: Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2012.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5966
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26-35a.pdf126.7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.