Поливалентная технология оценивания учебной деятельности иностранных студентов при изучении дисциплины "История и культура Украины"

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2012
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Исходя из опыта работы, автор обосновывает необходимость применения поливалентной технологии обучения, которая позволяет иностранному студенту максимально проявить и развить свои возможности в изучении языка и вырабатывает позитивную динамику мотивационных процессов.
Виходячи з досвіду роботи, автор обґрунтовує необхідність використання полівалентної технології оцінювання навчання іноземного студента, яка дозволяє йому максимально виявити та розвинути свої можливості у вивченні мови та історії і зумовлює позитивну динаміку мотиваційних процесів.
On the basis of the work experience, the author substantiates the need for applying the polyvalent technology of education, which makes possible for the foreign student maximally develop his possibilities in the study of language and creates the positive dynamics of motivational processes.
Опис
Ключові слова
учебная деятельность, мотивация, поливалентная технология, индивидуализация обучения, навчальна діяльність, мотивація, полівалентна технологія, індивідуалізація навчання, навчальна дисципліна «Історія і культура України», study activities, motivation, polyvalent technology, individualization of study
Бібліографічний опис
Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавства
DOI
ORCID:
УДК
Зібрання