Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5924
Назва: Позитивація як сугестивний чинник соціальної реклами
Інші назви: Позитивация как суггестивный фактор социальной рекламы
Positivity as a suggestive factor of social advertising
Автори: Кутуза, Наталя Валеріївна
Кутуза, Наталья Валерьевна
Kutuza, Natalia V.
Бібліографічний опис: Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавства
Дата публікації: 2012
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: афектив
емоції
позитивація
прецедентні тексти
соціальна реклама
сугестія
аффектив
эмоции
позитивация
прецедентные тексты
суггестия
социальная реклама
affectus
emotions
positivity
precedential texts
suggestive influence
social advertising
Серія/номер: ;№ 18.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку створення емоційності як чинника програмованої сугестивності соціальної реклами. Увагу зосереджено на особливостях мовного втілення позитивних емоцій, ролі позитивних афективів і прецедентних текстів.
В статье рассмотрена специфика создания эмоциональности как фактора программированной суггестивности социальной рекламы. Внимание сосредоточено на особенностях языкового воплощения позитивных эмоций, роли позитивных аффективов и прецедентных текстов.
The characteristic aspects of creating emotionality as a factor of programmed suggestive influence in social advertising are analyzed in this article. It is aimed at the specific qualities of verbal objectification of positive emotions, the role of positive affectivity and precedential texts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5924
Розташовується у зібраннях:Мова

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33-36.pdf105.32 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.