Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5919
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМазур, Елена Евгеньевна-
dc.contributor.authorМазур, Олена Євгеніївна-
dc.contributor.authorMazur, Olena Ye.-
dc.date.accessioned2015-02-24T12:18:57Z-
dc.date.available2015-02-24T12:18:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРинкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practiceuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5919-
dc.description.abstractВ статье исследуется структура ценностей товара (бренда). В качестве основных составляющих ценности выделены функциональная и эмоциональная, проанализированы точки зрения различных авторов по этому вопросу. Предложен авторский подход к классификации эмоциональных выгод для целей их практического изучения.uk
dc.description.abstractУ статті досліджується структура цінностей товару (бренду). В якості основних складових цінності виділені функціональна і емоційна, проаналізовані точки зору різних авторів з цього питання. Запропоновано авторський підхід до класи- фікації емоційних вигод для цілей їх практичного вивченняuk
dc.description.abstractThe article explores the structure of the goods’ (brand) value. Main components of the value that has outlined are functional and emotional. The analysis was made from the perspective of different authors that have contributed into the field. The author has proposed an adjusted approach to the classification of emotional benefits for their practical use.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseries;Т. 1, вип. 2/2.-
dc.subjectрационализмuk
dc.subjectэмоцииuk
dc.subjectэмоциональные и рациональные выгоды товараuk
dc.subjectрынок эмоцийuk
dc.subjectпотребностиuk
dc.subjectраціоналізмuk
dc.subjectемоціїuk
dc.subjectемоційні та раціональні вигоди товаруuk
dc.subjectринок емоційuk
dc.subjectпотребиuk
dc.subjectrationalityuk
dc.subjectemotionuk
dc.subjectemotional and rational benefits of productuk
dc.subjectmarket of emotionsuk
dc.subjectneedsuk
dc.titleИсследование структуры эмоциональных ценностей товара (бренда) для целей маркетингаuk
dc.title.alternativeДослідження структури емоційних цінностей товару (бренду) для цілей маркетингуuk
dc.title.alternativeThe examining of emotional value product (brand) structure for marketing purposesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
76-82.pdf137.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.