Исследование структуры эмоциональных ценностей товара (бренда) для целей маркетинга

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье исследуется структура ценностей товара (бренда). В качестве основных составляющих ценности выделены функциональная и эмоциональная, проанализированы точки зрения различных авторов по этому вопросу. Предложен авторский подход к классификации эмоциональных выгод для целей их практического изучения.
У статті досліджується структура цінностей товару (бренду). В якості основних складових цінності виділені функціональна і емоційна, проаналізовані точки зору різних авторів з цього питання. Запропоновано авторський підхід до класи- фікації емоційних вигод для цілей їх практичного вивчення
The article explores the structure of the goods’ (brand) value. Main components of the value that has outlined are functional and emotional. The analysis was made from the perspective of different authors that have contributed into the field. The author has proposed an adjusted approach to the classification of emotional benefits for their practical use.
Опис
Ключові слова
рационализм, эмоции, эмоциональные и рациональные выгоды товара, рынок эмоций, потребности, раціоналізм, емоції, емоційні та раціональні вигоди товару, ринок емоцій, потреби, rationality, emotion, emotional and rational benefits of product, market of emotions, needs
Бібліографічний опис
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
DOI
ORCID:
УДК