Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5854
Title: Социальная ответственность капитала как составляющая системы репутационного менеджмента
Authors: Жмай, Александр Владимирович
Жмай, Олександр Володимирович
Zhmai, Oleksandr V.
Citation: Матеріали дев'ятої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи",28-29 березня 2014 р.
Issue Date: 2014
Publisher: Букаєв В.В.
Keywords: показатель репутации
влияния социальной активности на репутацию
ожидания групп заинтересованных сторон
Series/Report no.: ;С. 77-78.
Abstract: Показателем репутации, как отмечают эксперты «Института экономики города», является оценка мнения заинтересованных сторон о компании и их намерение совершать экономические действия и принимать решения, связанные с компанией.
Description: Матеріали дев'ятої міжнародної науково-практичної конференції для викладачів, аспірантів та молодих вчених: "Сучасні технології управління підприємством та можливості використання інформаційних систем: стан, проблеми, перспективи",28-29 березня 2014 р. / гол. редкол.: Н. Л. Кусик ; ОНУ ім. І.І. Мечникова . – Одеса : Букаєв В.В., 2014 .
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5854
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
77-78.pdf96.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.