Друга світова війна як міф сучасного російського спічрайтингу (на матеріалі промов перших осіб Російської Федерації на Красній площі)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Астропринт
Анотація
У промовах президентів Російської Федерації до Дня Перемоги віднайдено міф про Другу світову війну, який стає зручною відправною точкою для інформаційної війни. Він роз’яснює сучасну ситуацію, чітко вказує на ворогів та можливі загрози, а також дає зразок поведінки для тих, хто хоче відстоя ти мир. Створений російським спічрайтингом міф коригується відповідно до обставин, тим самим, залежно від зовнішньополітичної ситуації Велика Вітчизняна війна набуває тих або інших утилітарних ознак.
В речах президентов Российской Федерации ко Дню Победы отслежен миф о Второй мировой войне, который становится удобной отправной точкой для информационной войны. Он разъясняет современную ситуацию, четко указывает на врагов и возможные угрозы, а также дает образец поведения для тех, кто хочет отстоять мир. Созданный российским спичрайтингом миф корригируется в ответ на обстоятельства, тем самым, зависимо от внешнеполитической ситуации Великая Отечественная война приобретает те или иные утилитарные черты.
The myth about The Second world war is discovered in Russian presidents’ speeches. This myth becomes comfortable starting point for the information War. The myth explains modern situation, indicates enemies and possible threats distinctly and gives actions models for audience. This myth corrects depending on the circumstances. In response to External Situation The Second world war is endowed by the certain utilitarian features.
Опис
Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць / ред. кол.: відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса: Астропринт, 2014.
Ключові слова
міф про війну, образ ворога та образ героя, картина світу, уявлення масової аудиторії, інформаційна війна, миф о войне, образ врага и образ героя, картина мира, представления массовой аудитории, информационная война, war myth, image of the enemy and image of the hero, picture of the world, represents of mass audience, information War
Бібліографічний опис
Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць
DOI
ORCID:
УДК