К вопросу о формировании учебной программы по географии в высших учебных заведениях
Вантажиться...
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
На протяжение многих столетий географическая наука сложилась как мировоззренческая и ресурсная. Ее структура соответствует реальной структуре географической оболочки и отражает окружающий человека мир. Сложность каждой из сфер Земли определила число отраслевых и межотраслевых географических наук. Для соблюдения системности географического образования в государственной программе подготовки профессионального географа должны изучаться все дисциплины для воспитания комплексного и системного подхода в практической деятельности. Это принесет успех тогда, когда основная часть учебного плана будет содержать практические, лабораторные и семинарские занятия, учебные и производственные географические практики в природных условиях. При этом используется необходимый транспорт. Поэтому следует создать соответствующую базу: лаборатории, кабинеты, оборудованные новейшими приборами. Нужны приборы для проведения описаний и измерений во время полевых практик.
Протягом багатьох століть географічна наука склалася як чинник світогляду та засобу забезпечення раціонального природокористування. Її структура віддзеркалює структуру географічної оболонки та гармонізує навколишній світ людини. Складність кожної із сфер Землі, їх будову, визначила кількість галузевих та міжгалузевих географічних наук. Для зберігання системності географічної освіти, в державній програмі навчання професійного географа повинні засвоюватися єдиний пакет дисциплін для виховання комплексного та системного підходу до практичної діяльності. Це надасть успіхів тоді, коли основна частина навчального плану буде містити в собі практичні, лабораторні, семінарські заняття, навчальні та виробничі практики в природних умовах. При цьому надається необхідний транспорт (наземний, повітряний, водний). Тому організується необхідна база: лабораторії, кабінети, які мають в собі новітні прилади та устаткування. Також потрібне приладдя для виконання описів та вимірювань під час польових практик та експедицій.
During many centuries geography had forming as a ideological and resource. Its structure is corresponding to structure of Earth’s Cover and reflecting a composition of environment. For instance, geomorphology devoted for Earth relief, geology devoted for Earth lithosphere, hydrology devoted for surface and underground waters etc. For observance a geographical education methodical, according to state education program, all of the geographical discipline must to study for preparing of professional specialists.combination with lecturing and laboratory and field practice, intensive practical work with new equipment is causing success in geographical education. At the same time necessary transport use for practical actions on land, on sea and in coastal zone. What is why hard student practical base must be constructed: polygons, laboratory, cabinets, that are well-appointed by outfits, equipment, machineries, contrivances etc. An such devices must be to use during student practice in conditions of environment.
Протягом багатьох століть географічна наука склалася як чинник світогляду та засобу забезпечення раціонального природокористування. Її структура віддзеркалює структуру географічної оболонки та гармонізує навколишній світ людини. Складність кожної із сфер Землі, їх будову, визначила кількість галузевих та міжгалузевих географічних наук. Для зберігання системності географічної освіти, в державній програмі навчання професійного географа повинні засвоюватися єдиний пакет дисциплін для виховання комплексного та системного підходу до практичної діяльності. Це надасть успіхів тоді, коли основна частина навчального плану буде містити в собі практичні, лабораторні, семінарські заняття, навчальні та виробничі практики в природних умовах. При цьому надається необхідний транспорт (наземний, повітряний, водний). Тому організується необхідна база: лабораторії, кабінети, які мають в собі новітні прилади та устаткування. Також потрібне приладдя для виконання описів та вимірювань під час польових практик та експедицій.
During many centuries geography had forming as a ideological and resource. Its structure is corresponding to structure of Earth’s Cover and reflecting a composition of environment. For instance, geomorphology devoted for Earth relief, geology devoted for Earth lithosphere, hydrology devoted for surface and underground waters etc. For observance a geographical education methodical, according to state education program, all of the geographical discipline must to study for preparing of professional specialists.combination with lecturing and laboratory and field practice, intensive practical work with new equipment is causing success in geographical education. At the same time necessary transport use for practical actions on land, on sea and in coastal zone. What is why hard student practical base must be constructed: polygons, laboratory, cabinets, that are well-appointed by outfits, equipment, machineries, contrivances etc. An such devices must be to use during student practice in conditions of environment.
Опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета
Ключові слова
география, наука, образование, программа, принципы, лекции, лабораторные, практики, экспедиции, географія, наука, освіта, програма, принципи, лекції, лабораторії, практики, експедиції, geography, science, education, program, principle, lecturing, laboratory, practice, expedition
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald