Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5651
Назва: До питання про конвергенцію реклами та ЗМІ
Автори: Шевченко, Тетяна Миколаївна
Шевченко, Татьяна Николаевна
Shevchenko, Tetiana M.
Бібліографічний опис: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць
Дата публікації: 2013
Видавництво: Астропринт
Ключові слова: конвергенція
реклама
мас-медіа
формування аудиторії
конвергенция
масс-медиа
формирование аудитории
convergence
advertising
mass media
the formation of the audience
Серія/номер: ;Вип. 16, С. 301-309.
Короткий огляд (реферат): Досліджується питання взаємовпливу реклами та ЗМІ як складників соціальної комунікації. Зокрема розглядається вплив реклами та журналістику та наслідки цього процесу у контексті гіпотези про формування засобами масової інформації цільових аудиторій.
Изучается вопрос взаимодействия рекламы и СМИ как составляющих социальной коммуникации. Рассматривается влияние рекламы на журналистику и последствия этого процесса в контексте гипотезы о формировании средствами массовой информации целевых аудиторий.
We study the interaction between advertising and the mass media as a component of social communication. The influence of advertising on journalism and the consequences of this process in the context of the hypothesis of the formation the audiences by mass media.
Опис: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць / ред. кол.: відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса: Астропринт, 2013.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5651
Розташовується у зібраннях:Діалог: Медіа-студії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dlg16_301-309.pdf90.53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.