Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5651
Title: До питання про конвергенцію реклами та ЗМІ
Authors: Шевченко, Тетяна Миколаївна
Шевченко, Татьяна Николаевна
Shevchenko, Tetiana M.
Citation: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць
Issue Date: 2013
Publisher: Астропринт
Keywords: конвергенція
реклама
мас-медіа
формування аудиторії
конвергенция
масс-медиа
формирование аудитории
convergence
advertising
mass media
the formation of the audience
Series/Report no.: ;Вип. 16, С. 301-309.
Abstract: Досліджується питання взаємовпливу реклами та ЗМІ як складників соціальної комунікації. Зокрема розглядається вплив реклами та журналістику та наслідки цього процесу у контексті гіпотези про формування засобами масової інформації цільових аудиторій.
Изучается вопрос взаимодействия рекламы и СМИ как составляющих социальной коммуникации. Рассматривается влияние рекламы на журналистику и последствия этого процесса в контексте гипотезы о формировании средствами массовой информации целевых аудиторий.
We study the interaction between advertising and the mass media as a component of social communication. The influence of advertising on journalism and the consequences of this process in the context of the hypothesis of the formation the audiences by mass media.
Description: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць / ред. кол.: відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса: Астропринт, 2013.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5651
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dlg16_301-309.pdf90.53 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.