Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5650
Title: Риторичні фігури в текстах друкованої реклами
Authors: Порпуліт, Олена Олександрівна
Citation: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць
Issue Date: 2013
Publisher: Астропринт
Keywords: журнальна реклама
фігури думки
словесні фігури
журнальная реклама
фигуры мысли
фигуры слова
magazine advertising
figures of thought
figures of word
Series/Report no.: ;Вип. 16, С. 249-257.
Abstract: У статті окреслено специфіку журнальної реклами, охарактеризовано наявні в рекламних повідомленнях фігури думки і словесні фігури.
В статье описана специфика журнальной рекламы, охарактеризованы представленные в рекламных текстах фигуры мысли и фигуры слова.
The article outlines the specific of magazine advertising, describes existing in advertisements figures of thought and figures of word.
Description: Діалог: Медіа-студії: збірник наукових праць / ред. кол.: відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса: Астропринт, 2013.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5650
Appears in Collections:Діалог: Медіа-студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dlg16_249-257.pdf96.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.