Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5495
Title: Класифікація необхідної оборони та перевищення її меж: можливості визначеііня
Authors: Орловський, Богдан Михайлович
Орловский, Богдан Михайлович
Orlovskyi, Bohdan M.
Citation: Правове регулювання суспільних відносин в умовах демократизації Української держави: тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції
Issue Date: 2014
Publisher: ЗНУ
Keywords: необхідна оборона
дослідження різних аспектів інституту необхідної оборони
загальна необхідна оборона
виключна необхідна оборона
спеціальна необхідна оборона
Series/Report no.: ;С. 219-222,
Abstract: Необхідна оборона як одна із найпоширеніших у практичному застосуванні обставин, що виключають злочинність діяння викликає різні ситуації захисту особи від суспільно небезпечного посягання. Такі ситуації захисту характеризуються тим, що у своїй сукупності можуть утворювати певні види необхідної оборони та перевищення її меж. Визначення у науці кримінального права України найбільш досконалої класифікації видів необхідної оборони, яка враховувала би законодавчі положення ст. 36 КК України, є досить актуальним на сьогоднішній день у теоретичному сенсі питанням, яке потребує ґрунтовного дослідження. Також можливість виділення певних видів необхідної оборони є важливою і для судової практики, оскільки в кожному з таких видів існують свої вимоги щодо дотримання особою умов правомірності та допустимих меж при захисті.
Description: Правове регулювання суспільних відносин в умовах демократизації Української держави: тези доповідей міжнародної науково практичної конференції, м. Запоріжжя. З -4 жовтня 2014 року / За заг. ред. Т.О. Коломоєць. - Запоріжжя: ЗНУ, 2014.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5495
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
219-222а.pdf126.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.