Искусство и феноменология: точки пересечений

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2009
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Сопоставляются основополагающие принципы феноменологии и искусства. Основываясь на ряде примеров из поэзии, автор анализирует различные возможности остранения вещей в искусстве и показывает сходство поэтического усмотрения сущностей и феноменологического.
Зіставляються засадничі принципи феноменології та мистецтва. Ґрунтуючись на ряді прикладів із поезії, автор аналізує різні можливості одвилення речей у мистецтві і показує подібність поетичного бачення сутностей і феноменологічного.
Basic principles of phenomenology and art are compared. Being based on a number of examples from poetry, the author analyzes various possibilities of making objects unfamiliar in art and shows a similarity of the poetic sighting of essences and phenomenological.
Опис
ДОКСА : Збiрник наукових праць з фiлософiї та фiлологiї / Коллект. автор ; редкол.: Верников, М. М. ; редкол.: [та iн.],кол.авт. Одеська гуманiтарна традицiя ; укр. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2009.
Ключові слова
феноменология, искусство, феноменологическая редукция, остранение, феноменологія, мистецтво, феноменологічна редукція, одивлення (українська версія терміну російської формальної школи «остранение» – прим. ред.), phenomenology, art, phenomenological reduction, making objects unfamiliar
Бібліографічний опис
Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології.
DOI
ORCID:
УДК