Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/543
Назва: Системный подход в изучении отражения времени
Інші назви: Системний підхід у вивченні відбиття часу
Approach of the systems is in study of reflection of time
Автори: Киреева, Зоя Александровна
Кіреєва, Зоя Олександрівна
Kirieieva, Zoia O.
Бібліографічний опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
Дата публікації: 2010
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: время
восприятие длительности
типы развития сознания
час
сприйняття тривалості
типи розвитку свідомості
time
perception of duration
types of development of consciousness
Серія/номер: Психологія;Т. 15, вип. 9
Короткий огляд (реферат): В статье в рамках системного подхода прослежены изменения на первом и втором уровне отражения времени испытуемыми 10–15 лет и отмечена следующая тенденция: при максимально точном воспроизведении временных промежутков репрезентации времени отражают сложную форму когнитивной деятельности подростков.
У статті в рамках системного підходу простежені зміни на першому й другому рівні відбиття часу випробуваними 10–15 років і відзначена наступна тенденція: при максимально точному відтворенні часових проміжків репрезентації часу (перший рівень) відбивають складну форму когнітивної діяльності підлітків (другий рівень).
In the article within the framework of approach of the systems traced change at first and the second level of reflection of time by an examinee 10–15 years and the following tendency is marked: at the maximally exact reproducing of temporal intervals of presentation of time reflect the difficult form of cognitiv activity of teenagers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/543
Розташовується у зібраннях:Вісник Одеського національного університету. Психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53-61.pdf119.08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.