Совокупность текстов как макротекст (на материале современной американской прессы)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье газетный макротекст определяется как явление газетной коммуникации, описаны его основные характеристики. Обсуждаются варианты терминологической фиксации исследуемой коммуникативной ситуации: сверхтекст /гипертекст /макротекст.
У статті газетний макротекст зображено як явище газетної комунікації, окреслено його питомі ознаки. Обговорюються варіанти термінологічної фіксації досліджуваного комунікативного явища: надтекст / гипертекст /макротекст.
In this article newspaper macrotext is defined as a phenomenon of newspaper communication. Its main features are described. The following variants of terminological definition of the analyzed communicative situation are discussed: supertext / hypertext / macrotext.
Опис
Ключові слова
газетный макротекст, сверхтекст, гипертекст, кризисная ситуация, газетний макротекст, надтекст, гипертекст, кризова ситуація, newspaper macrotext, supertext, hypertext, crisis situation
Бібліографічний опис
Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philology
DOI
ORCID:
УДК