Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5329
Title: | Становление речевых функций при аутизме в ходе нейропсихологической коррекции |
Authors: | Гусакова, Марина Петровна Gusakova, Maryna P. Гусакова, Марина Петрівна |
Citation: | Сучасні підходи та технології соціально-психологічної та корекційної роботи з різними віковими групами населення : збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції, 20-22 червня 2014 року / гол. редкол.: Л. М. Дунаєва ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ін-т інноваційної та післядипломної освіти [та ін.] . – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2014. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
Keywords: | сенсомоторная коррекция (СМК) аутист особенности речевого развития при аутизме АВА-терапия |
Series/Report no.: | ;С. 264-269. |
Abstract: | Представлений аналіз розвитку мовних функцій у ході нейропсихологічної сенсомоторної корекції при аутизмі. У статті приведений порівняльний аналіз корекціних підходів до розвитку мовних функцій при аутизмі: ABA/VB -терапії і клінічного підходу О. Никольської. Перший підхід направлений на відтворення логіки нормативного мовного розвитку у аутістов. Другий підхід базується на розгляді мовного розвитку аутістов як спотвореного, з чого витікає необхідність побудови альтернативної логіки її розвитку. Становлення мовних функцій при спотвореному розвитку нами представлене як інвертоване: від смисл оутворюючої (афективної) функції через означающу до комунікативної. Показано, що клінічний підхід О. Никольської дає теоретичні підстави для такого розуміння динаміки становлення мовних функцій в ході сенсомоторної корекції при аутизмі. |
URI: | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5329 |
Appears in Collections: | Статті та доповіді ФПСР |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
264-269.pdf | 195.17 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.