Активные методы обучения основам организации социально-психологического тренинга

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2014
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье представлены результаты апробации программы занятий, предназначенной для обучения студентов отделения психологии теоретическим и практическим основам организации и проведения социально-психологического тренинга. Психологический тренинг представляет собой один из методов интерактивного обучения, является сегодня более чем востребованным в различных сферах жизнедеятельности, так как помогает связать теоретические знания с практикой, способствует развитию творческих способностей личности, совершенствованию навыков коммуникации и профессионального мастерства, открывает пути самоактуализации личности. Предлагаемый обучающий курс способствует приобретению навыков осмысленного применения теоретического и практического знания, которое накапливается в период обучения будущих психологов. Использование активных и интерактивных форм и методов обучения обеспечивает эффективное усвоение знаний вследствие включения их в систему индивидуального опыта студента.
У статті представлені результати апробації програми занять, призначеної для навчання студентів відділення психології теоретичним і практичним основам організації та проведення соціально-психологічного тренінгу. Психологічний тренінг являє собою один з методів інтерактивного навчання і є сьогодні більш ніж затребуваним у різних сферах життєдіяльності, тому що допомагає зв’язати теоретичні знання з практикою, сприяє розвитку творчих здібностей особистості, вдосконаленню навичок комунікації та професійної майстерності, відкриває шляхи самоактуалізації особистості. Пропонований навчальний курс сприяє набуттю навичок осмисленого застосування теоретичного і практичного знання, яке накопичується в період навчання майбутніх психологів. Використання активних та інтерактивних форм і методів навчання забезпечує ефективне засвоєння знань внаслідок включення їх у систему індивідуального досвіду студента.
The article presents the results of approbation of the program studies which is used to teach students the Department of Psychology to the theoretical and practical foundations of organizing and conducting socio-psychological training. Now the method of psychological training is more popular into the various spheres of life and there is one of the methods of interactive learning which helps to link theoretical knowledge with practice promotes the development of creative abilities of the individual, to improve communication skills and professional skills, opens the way of self actualization. Main objectives of the course is the study of theoretical aspects and methodology of socio-psychological training; mastery and further the free use of professional terminology, introduction to the internal environment and organizational aspects of the socio-psychological training, with the basic directions of training activity; formation of students’ internal professional motivation, professional communication skills. The proposed training course facilitates the acquisition of skills intelligent application of theoretical and practical knowledge that is accumulated during the training of future psychologists. The use of active and interactive forms and methods of training provides their effective assimilation of because they are included in the individual experience of the student.
Опис
Ключові слова
социально-психологический тренинг, метод интерактивного обучения, соціально-психологічний тренінг, метод інтерактивного навчання, socio-psychological training, interactive learning method
Бібліографічний опис
Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
DOI
ORCID:
УДК