Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5259
Назва: Розвиток копінгу протягом життєвого шляху особистості
Інші назви: Развитие копинга на протяжении жизненного пути личности
Development of coping across the life span of personality
Автори: Родіна, Наталія Володимирівна
Родина, Наталья Владимировна
Rodina, Nataliia V.
Бібліографічний опис: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Дата публікації: 2014
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: копінг
індивідуальний розвиток
життєвий шлях особистості
вікова періодизація копінгу
соціальні копінг-ресурси
діадний копінг
копинг
индивидуальное развитие
жизненный путь личности
возрастная периодизация копинга
социальные копинг-ресурсы
диадный копинг
coping
individual development
life span of personality
age periodization of coping
social coping resources
Серія/номер: Психологія;Т. 19, вип. 1(31)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі розвитку копінгу протягом життєвого шляху особистості. Існує науковий консенсус, що копінг та розвиток у своїй основі взаємопов’язані, проте всебічні огляди за цією проблемою ще рідкісні — більшість досліджень зосереджені на окремих вікових групах. Парадигма вікової психології використовувалась для розкриття відносної ефективності подолання стресу і ролі в цьому соціальних ресурсів. Окреслюються подальші напрямки досліджень копінгу протягом життєвого шляху.
Статья посвящена проблеме развития копинга на протяжении жизненного пути личности. Существует научный консенсус, что копинг и развитие в своей основе взаимосвязаны, тем не менее всесторонние обзоры по этой проблеме еще редки — большинство исследований сосредоточены на отдельных возрастных группах. Парадигма возрастной психологии использовалась для раскрытия относительной эффективности преодоления стресса и роли в этом социальных ресурсов. Очерчиваются дальнейшие направления исследований копинга на протяжении жизненного пути.
The article is dedicated to problem of the development of coping across the life span of personality. Despite consensus that coping and individual development are inherently inter-connected, comprehensive reviews are rare — most studies have focused on particular age groups. A developmental framework was used to issue of relative efficiency in coping with stress and role of social resources in it. Different theoretical models of age-related changes in the means of coping age periodization formation of coping behavior suggest were discussed. Many studies of attachment have focused on how parents of children calm in stressful situations. The reactions of parents on children’s stress are considered an important part of coping resources of the child and the parent «social control» in early childhood. Other authors call this process coregulation, which is considered a necessary prerequisite for the development of their own self-regulation in children. The phenomenon known as «dyadic coping»and its development were described. In this field remain many questions about the conceptualization and measurement provided in the article constructs in ways appropriate age studied. Future directions in the study of life-span coping have also outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5259
Розташовується у зібраннях:Психологія та соціальна робота

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
279-289.pdf108.76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.