Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5170
Назва: ФОРМУЛА ЕМОЦІЙНОГО ВЕКТОРА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
Інші назви: ФОРМУЛА ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ВЕКТОРА ВЛИЯНИЯ СОЦИАЛЬНОЙ РЕКЛАМЫ
INFLUENCE EMOTIONAL VECTOR FORMULA OF THE SOCIAL ADVERTISEMENT
Автори: Кутуза, Наталя Валеріївна
Кутуза, Наталья Валерьевна
Kutuza, N. V.
Бібліографічний опис: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: негативация
позитивация
слоган
суггестия
социальная реклама
negativation
positivation
slogan
suggestion
social advertisement
негативація
позитивація
слоган
сугестія
соціальна реклама
Серія/номер: ;Т. 18, Вип. 2(6), С. 80-87
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто негативацію та позитивацію як чинники програмованої сугестивності слоганів соціальної реклами. Запропоновано формулу лінгвального впливу, що максималізує впливовий ефект цього виду реклами
В статье рассмотрена негативация и позитивация как факторы программируемой суггестивности слоганов социальной рекламы. Предложена формула лингвального влияния, которая максимализирует суггестивный эффект этого вида рекламы.
In the article, the author considers negativation and positivation as the factors of pro-grammable suggestion of the social advertisement slogans. The author offers a scheme (formula) of lingual suggestion maximizing the influential effect of this advertisement type.
Опис: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : "Одеський національний університет", 2013. -: Сер. "Філологія". – укр. і англ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5170
Розташовується у зібраннях:Вісник Одеського національного університету. Філологія: літературознавство, мовознавство

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
80-87.pdf313.01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.