Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5170
Title: ФОРМУЛА ЕМОЦІЙНОГО ВЕКТОРА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ
Other Titles: ФОРМУЛА ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ВЕКТОРА ВЛИЯНИЯ СОЦИАЛЬНОЙ РЕКЛАМЫ
INFLUENCE EMOTIONAL VECTOR FORMULA OF THE SOCIAL ADVERTISEMENT
Authors: Кутуза, Наталя Валеріївна
Кутуза, Наталья Валерьевна
Kutuza, N. V.
Citation: Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Herald
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: негативация
позитивация
слоган
суггестия
социальная реклама
negativation
positivation
slogan
suggestion
social advertisement
негативація
позитивація
слоган
сугестія
соціальна реклама
Series/Report no.: ;Т. 18, Вип. 2(6), С. 80-87
Abstract: В статті розглянуто негативацію та позитивацію як чинники програмованої сугестивності слоганів соціальної реклами. Запропоновано формулу лінгвального впливу, що максималізує впливовий ефект цього виду реклами
В статье рассмотрена негативация и позитивация как факторы программируемой суггестивности слоганов социальной рекламы. Предложена формула лингвального влияния, которая максимализирует суггестивный эффект этого вида рекламы.
In the article, the author considers negativation and positivation as the factors of pro-grammable suggestion of the social advertisement slogans. The author offers a scheme (formula) of lingual suggestion maximizing the influential effect of this advertisement type.
Description: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету = Вестник Одесского национального университета/ ОНУ імені І. І. Мечникова. - Одеса : "Одеський національний університет", 2013. -: Сер. "Філологія". – укр. і англ.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5170
Appears in Collections:Вісник Одеського національного університету. Філологія: літературознавство, мовознавство

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
80-87.pdf313.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.