СИНКРЕТИЗМ ПОВІСТІ-ВЕРТЕПУ ІВАНА БАГРЯНОГО «РОЗГРОМ» (ДО ПРОБЛЕМИ ВЕРТИКАЛЬНОГО І ГОРИЗОНТАЛЬНОГО КОНТЕКСТУ)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
До метатеатру під узагальненою назвою «вертеп» (чи його модифікацій) зверталися українські письменники XX століття особливо активно, пригадаймо хоча б «Вертеп» і «Милість Божу» Людмили Старицької-Черняхівської (1919), «Різдвяний вертеп» Леся Курбаса (1919), «Вій» Остапа Вишні (1925), «Народного Ма- лахія» (1928), «Патетичну сонату» (1929) і «Маклену Грасу» (1932-1933) Миколи Куліша, «Вертеп» Аркадія Любченка (1929), «Розгром» Івана Багряного (1948), «Вертеп» Григорія Чубая (1968), «Вертеп» Валерія Шевчука (1970), «Сучасний вертеп» В. Володимира (Романа Кухара) (1973) тощо.
Опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова
Ключові слова
вертеп, Багряний, Іван, Розгром
Бібліографічний опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
DOI
ORCID:
УДК