Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5076
Title: ІМЕННИК ЯК ВПЛИВОВА ДОМІНАНТА РЕКЛАМНОГО СЛОГАНУ
Authors: Зубко, Ірина
Citation: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
Issue Date: 2013
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
metadata.dc.contributor.advisor: Ковалевська, Tетяна Юріївна
Keywords: слоган
семантична структура іменників
ЛСГ
Series/Report no.: ;Вип. 4, С 78-83.
Abstract: У XXI столітті реклама стає не лите невід’ємною частиною ринку, а й складником культури сучасного суспільства. Вона стрімко ввірвалася в життя кожної особистості, вражаючи незвичайними ефектами, привабливими пропозиціями, примарними сподіваннями. Рекламу не лише споглядають, люди живуть за її підказками і готовими рецептами, тому що стикаються з нею і вдома, і на роботі, і на вулиці.
Description: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5076
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
78-83.pdf149.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.