DSpace О системе DSpace
україн русск eng
[Зарегистрироваться]
 

Repository at Odesa I.Mechnikov National University >
Студентські роботи >
ФІЛОЛОГІЧНІ СТУДІЇ >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5076

Название: ІМЕННИК ЯК ВПЛИВОВА ДОМІНАНТА РЕКЛАМНОГО СЛОГАНУ
Авторы: Зубко, Ірина
Ключевые слова: слоган
семантична структура іменників
ЛСГ
Дата публикации: 2013
Издатель: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Источник: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
Серия/номер: ;Вип. 4, С 78-83.
Краткий осмотр (реферат): У XXI столітті реклама стає не лите невід’ємною частиною ринку, а й складником культури сучасного суспільства. Вона стрімко ввірвалася в життя кожної особистості, вражаючи незвичайними ефектами, привабливими пропозиціями, примарними сподіваннями. Рекламу не лише споглядають, люди живуть за її підказками і готовими рецептами, тому що стикаються з нею і вдома, і на роботі, і на вулиці.
Описание: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5076
Располагается в коллекциях:ФІЛОЛОГІЧНІ СТУДІЇ

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
78-83.pdf149,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

п╞пҐпЄп╣п╨я│ я├п╦я┌п╦я─п╬п╡п╟пҐп╦я▐ DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь