Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5061
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВойцева, Олена Андріївнаuk
dc.contributor.advisorВойцева, Елена Андреевнаru
dc.contributor.advisorVoitseva, Olena A.en
dc.contributor.authorАфанас, Крістіна-
dc.date.accessioned2014-08-13T05:34:26Z-
dc.date.available2014-08-13T05:34:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationФілологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультетуuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5061-
dc.descriptionФілологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечниковаuk
dc.description.abstractРеклама як феномен соціокультурного життя людини вже тривалий час перебуває у центрі наукових зацікавлень представників різних наук: культурології, соціології, психології, мистецтвознавства, філософії, економіки та багатьох інших. Не є винятком і лінгвістика.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseries;Вип. 4, С. 9-14-
dc.subjectреклама як феномен соціокультурного життяuk
dc.subjectреклам нейтрально-інформативного плануuk
dc.subjectсиноніміяuk
dc.subjectантонімиuk
dc.subjectметафораuk
dc.titleЛІНГВІСТИЧНА СПЕЦИФІКА КОСМЕТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В ПОЛЬСЬКІЙ МОВІuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Філологічні студії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-14.pdf.pdf217.14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.