Лінгвістична специфіка косметичної реклами в польській мові

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Реклама як феномен соціокультурного життя людини вже тривалий час перебуває у центрі наукових зацікавлень представників різних наук: культурології, соціології, психології, мистецтвознавства, філософії, економіки та багатьох інших. Не є винятком і лінгвістика.
Опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І. І. Мечникова
Ключові слова
реклама як феномен соціокультурного життя, реклам нейтрально-інформативного плану, синонімія, антоніми, метафора
Бібліографічний опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету