Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5061
Назва: ЛІНГВІСТИЧНА СПЕЦИФІКА КОСМЕТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В ПОЛЬСЬКІЙ МОВІ
Автори: Афанас, Крістіна
Бібліографічний опис: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Науковий керівник: Войцева, Олена Андріївна
Войцева, Елена Андреевна
Voitseva, Olena A.
Ключові слова: реклама як феномен соціокультурного життя
реклам нейтрально-інформативного плану
синонімія
антоніми
метафора
Серія/номер: ;Вип. 4, С. 9-14
Короткий огляд (реферат): Реклама як феномен соціокультурного життя людини вже тривалий час перебуває у центрі наукових зацікавлень представників різних наук: культурології, соціології, психології, мистецтвознавства, філософії, економіки та багатьох інших. Не є винятком і лінгвістика.
Опис: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5061
Розташовується у зібраннях:Філологічні студії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9-14.pdf.pdf217.14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.