Лінгвістична специфіка косметичної реклами в польській мові

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2013
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Реклама як феномен соціокультурного життя людини вже тривалий час перебуває у центрі наукових зацікавлень представників різних наук: культурології, соціології, психології, мистецтвознавства, філософії, економіки та багатьох інших. Не є винятком і лінгвістика.
Опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І. І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І. І. Мечникова
Ключові слова
реклама як феномен соціокультурного життя, реклам нейтрально-інформативного плану, синонімія, антоніми, метафора
Бібліографічний опис
Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
DOI
ORCID:
УДК