Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5061
Название: ЛІНГВІСТИЧНА СПЕЦИФІКА КОСМЕТИЧНОЇ РЕКЛАМИ В ПОЛЬСЬКІЙ МОВІ
Авторы: Афанас, Крістіна
Библиографическое описание: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету
Дата публикации: 2013
Издательство: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Научный руководитель: Войцева, Олена Андріївна
Войцева, Елена Андреевна
Voitseva, Olena A.
Ключевые слова: реклама як феномен соціокультурного життя
реклам нейтрально-інформативного плану
синонімія
антоніми
метафора
Серия/номер: ;Вип. 4, С. 9-14
Краткий осмотр (реферат): Реклама як феномен соціокультурного життя людини вже тривалий час перебуває у центрі наукових зацікавлень представників різних наук: культурології, соціології, психології, мистецтвознавства, філософії, економіки та багатьох інших. Не є винятком і лінгвістика.
Описание: Філологічні студії : збірник наукових статей студентів філологічного факультету / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. фак. . – Одеса : ОНУ ім. І.І. Мечникова
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/5061
Располагается в коллекциях:Філологічні студії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
9-14.pdf.pdf217.14 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.